TODAY – 24 juli 2024

MERK ACTIVATIE

Bedenken, ontwikkelen, en jouw merk activeren.

MERK ACTIVATIE

Bedenken, ontwikkelen, en jouw merk activeren.

MERK ACTIVATIE

Het tot leven brengen van jouw merk bij de gewenste doelgroep. Dat is Merk Activatie.

Het activeren van een merk is belangrijk om ervoor te zorgen dat het merk op de juiste manier wordt beleefd door jouw klant. Het gaat erom om de boodschap en waarden van het merk te communiceren via verschillende kanalen, zoals de website, sociale media en evenementen. Door het merk letterlijk te activeren, gaat het leven in de doelgroep. Daardoor krijgt het merk aandacht en trekt het nieuwe klanten aan. We ontwikkelen verschillende aspecten om jouw merk te activeren. Dit kan een webshop zijn, een evenement of een social media campagne. Het belangrijkste is dat jouw merk tot leven komt.

Waarmee wij kunnen helpen

Website

E-commerce

Platformen

Digital Content

Merk Lancering

Events

Merkbeheer & Implementatie

Een merk moet aandacht krijgen om tot leven te komen. 

Een merk zonder activering is als een stem zonder publiek. Het bestaan van ieder merk is afhankelijk van de mogelijkheid om een relatie met haar klanten te creëren. Wat consistente en strategische activatie vereist.

Activatie brengt het merk tot leven en maakt het meer dan alleen een naam of logo. Het creëert een persoonlijkheid, wekt vertrouwen en brengt een boodschap over die aanslaat bij jouw doelgroep. Zonder activatie is een merk slechts een idee dat de kracht mist om te bewegen en te inspireren. Daarom ontwikkelen wij altijd vanuit de merkstrategie en identiteit, een passende aansluiting om het merk te activeren.

Podt Alplain

Een sterke brandstory met een uniforme uitstraling.

VOORKANS

Van strategisch fundament naar een sterke positionering.

Onze expertises

Een sterk gepositioneerd merk kan flexibel meebewegen met de tijdsgeest en externe factoren. Lees hieronder wat wij doen.

01

Website

Ieder bedrijf heeft een website. Dit is dan ook onmisbaar. De manier hoe je website functioneert is enorm van belang. Vertelt het de juiste boodschap? En doet het, wat je ervan verwacht? Wij ontwikkelen jouw unieke en passende website.

02

E-Commerce

Webshops zijn niet meer weg te denken in de wereld van vandaag. Een goede webshop vereist veel zaken om daadwerkelijk een succes te worden. We combineren de strategie en de webshop met elkaar om het maximale eruit te halen.

03

Platformen

Een platform is kort samen te vatten als hetgeen waar vraag en aanbod samen komen. Platformen zijn de laatste jaren steeds vaker te zien. En dat is niet voor niks. Als merk kan je een verbindende factor zijn tussen vraag en aanbod. Vanuit de heldere merkstrategie creëren we jouw platform dat hierop aansluit.

04

Digital Content

Iedere merkboodschap wordt digitaal in de wereld verspreidt. Deze boodschap moet dus effectief, herkenbaar en converterend werken. We ontwikkelen digital content dat jouw merkboodschap en persoonlijkheid feilloos vertelt. Met daarbij aansluitende visuals.

05

Lancering / Events

Een nieuw merk. Een nieuw concept. Of juist klanten werven en de betrokkenheid verhogen. Een lancering of event is de uitgelezen kans om jouw merk krachtig in de markt te zetten en meteen de juiste indruk te wekken. We ondersteunen je in de aanloop van jouw lancering of event. Van promotie tot uitvoer.

06

Beheer & Implementatie

Een merk moet intern volledig het juiste draagvlak hebben. Daarom is het van belang dat werken met je merk eenvoudig en toegankelijk is. We begeleiden je in de interne implementatie van jouw merk. Met trainingen, richtlijnen en content. Want een merk moet intern worden gedragen om extern de belofte waar te maken. 

Zullen we kennismaken?
Plan nu een vrijblijvend gesprek in.

Laten we kennismaken om jouw uitdagingen te bespreken.

01

Plan een vrijblijvende intake

Het is altijd fijn om je te ontmoeten. Laten we kennismaken en jouw project en uitdagingen bespreken.

02

Wij gaan aan de slag​

Vanuit onze kennismaking gaan we aan de slag om jouw merk mogelijkheden te ontdekken.

03

We bespreken jouw kansen​

We bespreken graag met jou de mogelijkheden en de kansen die wij zien voor jouw merk.

Veelgestelde vragen over Merk Activatie

Het kiezen van een strategische merkpartner is een belangrijke beslissing. Wij streven ernaar om je te voorzien van open, eerlijke en betrouwbare informatie om je te helpen bij het plannen van jouw project. Onderstaand vind je veel voorkomende vragen om jou verder te helpen. Mocht je toch jouw antwoord niet hebben gevonden, laat het ons weten. We helpen je graag verder.

We hebben gewerkt aan diverse merkuitdagingen in verschillende markten. Zoals, de bouw, entertainment en media, financiële sector, retail en consumenten, start-ups en scale-ups, techbedrijven, zakelijke dienstverlening, horeca, maakindustrie. We werken zowel in B2B, B2C en D2C modellen. 

Afhankelijk van de wensen en doelstellingen van jouw uitdaging, proberen we altijd vooraf een gerichte planning te geven over het project. Dit loopt uiteen tussen 2-8 maanden. We bespreken altijd de mogelijkheden zodat jij vooraf zekerheid hebt.

Absoluut. We werken met verschillende type organisaties, in verschillende fases. Start-ups behoren daar zeker bij.

Een volledige merkstrategie is niet voor ieder project noodzakelijk. Wel vormen de merk- en bedrijfsstrategie de kern van alles wat we doen. Al onze opdrachten beginnen met een strategie. Waarom? Omdat zonder de duidelijkheid van de grote lijnen die met een strategie mogelijk zijn, de creatieve prestaties tekortschieten en inhoud missen. Een nieuwe identiteit lost waarschijnlijk geen samenwerkingsprobleem op. Een nieuwe externe campagne helpt misschien niet om de juiste mensen te werven en vervolgens aan je te binden. En ga zo maar door. 

We hebben gewerkt aan diverse merkuitdagingen in verschillende markten. Zoals, de bouw, entertainment en media, financiële sector, retail en consumenten, start-ups en scale-ups, techbedrijven, zakelijke dienstverlening, horeca, maakindustrie. We werken zowel in B2B, B2C en D2C modellen. 

Afhankelijk van de wensen en doelstellingen van jouw uitdaging, proberen we altijd vooraf een gerichte planning te geven over het project. Dit loopt uiteen tussen 2-8 maanden. We bespreken altijd de mogelijkheden zodat jij vooraf zekerheid hebt.

Absoluut. We werken met verschillende type organisaties, in verschillende fases. Start-ups behoren daar zeker bij.

Een volledige merkstrategie is niet voor ieder project noodzakelijk. Wel vormen de merk- en bedrijfsstrategie de kern van alles wat we doen. Al onze opdrachten beginnen met een strategie. Waarom? Omdat zonder de duidelijkheid van de grote lijnen die met een strategie mogelijk zijn, de creatieve prestaties tekortschieten en inhoud missen. Een nieuwe identiteit lost waarschijnlijk geen samenwerkingsprobleem op. Een nieuwe externe campagne helpt misschien niet om de juiste mensen te werven en vervolgens aan je te binden. En ga zo maar door. 

Neem vrijblijvend contact op

Laat hieronder je gegevens achter en we komen snel bij je terug.

Direct appen of bellen?

Ik help je graag direct verder met jouw vragen en uitdagingen.